Dobro dosli

aa

srijeda, 30. studenoga 2016.

Djevojka ga je ostavila jer je bio SIROMAŠAN. Nakon 10 godina ponovo su se sreli … ŠOK i NEVJERICA!

preuzmi(4)


Jednog dana siromašni mladić je pitao bogatu djevojku da je oženi, a ona je odgovorila: “Tvoja mjesečna zarada ne može pokriti moje dnevne troškove, pa kako možeš očekivati ​​od mene da se udam za tebe.”

Iako su ga njene riječi povrijedile, mladić je nije mogao lako zaboraviti. Ipak je volio. Deset godina kasnije, su se sastali u tržnom centru.

“Hej ti!” Plakala je. “Kako si? Ja sam sada udata i znaš šta je zarada mog muža? 15 000 dolara mjesečno, možeš li zamisliti? A iznad svega, moj muž je jako pametan.”

Mladić je bio tužan i jedva suzdržao suze slušajući oštre riječi žene koju je nekada volio. Ubrzo joj je suprug došao. “Hej, šefe, ti si tu! A vidim da si upoznao moju ženu.”

Onda se okrenuo svojoj supruzi: “Draga, ovo je moj šef koji sklapa ugovore vrijedne 100 milijuna dolara. Možeš li zamisliti da je bio u mogućnosti da se obogati u inat ženi koju je jako volio, a ona ga je povrijedila.. Zamisli koliko dobar život bi imala žena koja ga je ostavila. ”

Žena je ostala bez teksta.

http://www.pozivitno.info

Nema komentara:

Objavi komentar